Gider han ikke snakke med mig?

brevkassespørgsmål

Gider han ikke snakke med mig?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 2 år 9 måneder siden

Heeej.

For en nogen dage siden begyndte jeg at skrive med en dreng på snap. Det er en dreng som nogen af mine veninder også har skrevet med... men jeg har selfølgelig snakket med dem om det først og de snakker ikke sammen mere. Egentlig skrev vi meget kort sammen for nogen måneder siden, men ikke mere end 1 dag. Der tog det ham meget lang tid at svare. Nu svarer han ret hurtigt når jeg skriver, problemet er bare at han ALDRIG skriver først. Ikke én gang har han skrevet først. Hvis jeg ikke skriver til ham, skriver han ikke til mig. Betyder det at han ikke gider at snakke med mig? Spilder jeg min tid? Han virker ikke uintereseret når vi skriver, men ved det ikke...

Svar:

Kære dig,

Tak fordi du skriver til os. Jeg tror, at mange kan genkende at være i tvivl om, om den anden person er interesseret eller ej, og det kan være super svært at vide. Det lyder som om du er ret interesseret i ham her fyren, og at du nu er blevet lidt træt af, at du altid skal tage initiativ - og det forstår jeg godt er vildt øv, og det er ikke fedt at sidde tilbage og tænke om man egentlig spilder sin tid.

Du skriver, at han altid svarer hurtigt, og det kunne godt være et tegn på interesse, men det er svært helt præcist at give et klart svar på. Hvis du har is i maven, så kan du prøve at vente.. Simpelthen helt indtil han skriver først, og hvis han slet ikke gør det, så er han ikke så interesseret. Men det kan være så svært at holde igen og vente, hvis du virkelig gerne vil snakke med ham. Så du skal lige overveje om du faktisk kan overholde ikke at skrive til ham, hvis det er det du vælger at prøve.

Du kan også skrive til ham og spørge om der er nogen han er vild med. Det kan måske give dig en fornemmelse af, om han kunne være interesseret i dig. Det kan også starte en samtale om, om der er nogen du er vild med - og så kan I tage den derfra :-)

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

Kram fra Ulrikke

Ulrikkes billede
Ulrikke fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål