Gennemsigtigt sperm?
brevkassespørgsmål af
Anonymous
13 år
Hej Cyberhus
Mit problem er ret simpel, når jeg onanere og udløser så kommer der en gennemsigtigt sperm agtigt væske ud, der er klistruet ligesom sperm det bare gennemsigtigt, er det noget man skal være bange for?
//Anonymous

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål. Jeg kan komme med et kort svar. Det du beskriver er helt normal sæd fra en udløsning. Sæd eller sperm kan se forskelligt ud, og nogle gange er det klart/gennemsigtigt og andre gange mere tykt og hvid- eller gulligt.
Det er kun hvis din sperm begynder at være rød eller lyserød at du skal tage kontakt til din læge - det kan nemlig tyde på en blødning et sted.
Jeg håber du kan bruge mit svar!
Venlig hilsen
Signe