Gennemsigtig udflåd fra penis

brevkassespørgsmål

Gennemsigtig udflåd fra penis

brevkassespørgsmål af
Rasmus
22 år
Oprettet 5 år 2 måneder siden

Hej

For et par uger siden, var jeg sammen med en pige ubeskyttet. Jeg har fået taget klamydia og gonnore test begge var negative.

Men jeg er begyndt at få en gennemsigtig væskeløsning fra penis, det lugter ikke, og er lidt ligesom sæd i forhold til substansen. Men jeg får det 5-10 gange i løbet af dagen, oftest ved ophidselse (lille stimulering i penis). Og har ingen andre symptomer.

Jeg har selv tænkt om det bare er voldsom presperm, men har ikke tidligere haft så meget som nu.

Kan i have nogen ideer til hvad det kan være?

Mvh

Rasmus

Svar:

Hej Rasmus

Tak for dit spørgsmål. Jeg kan forstå, at du er bekymret over gennemsigtig udflåd fra penis. Du beskriver, at det kommer ved stimulering 5-10 gange dagligt og at det er nyt for dig.

Det er rigtigt tænkt af dig, at blive testet for klamydia og gonoré. Det er ikke altid, at man mærker, at man har klamydia. Hvis man mærker det, kan et symptom være slimet og farveløst udflåd... det kunne godt lyde som dit udflåd? Man kan også have svie eller kløe ved vandladning.

Inkubationstiden (tiden fra smitte til sygdom) for klamydia er 5-21 dage. Hvis du blev testet kort efter ubeskyttet samleje, er det nok en god ide at blive testet igen.

Har du ikke klamydia, er det sandsynligvis et fredeligt fænomen (præsperm fx), men man anbefaler faktisk at mænd med nytilkommet udflod, får det undersøgt hos en læge.

Håber du kan bruge svaret til noget.

Mvh Rie

Ries billede
Rie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål