gamergirl

brevkassespørgsmål

gamergirl

brevkassespørgsmål af
Katrine
12 år
Oprettet 5 år 2 måneder siden

hej cybermenneskerne jeg har noget jeg vil fortælle og jeg vil ikke sige det til min mor og far fordi det makreligt

jeg spiller meget jeg er en gamergirl og en mand på 52 år som kalder sig selv john har kontaktet mig og vil have billeder af mine fødder hvad skal jeg gøre han skriver han vil kysse mine nostriler

venlig hilsen katrine gamergirl <3

Svar:

Hej Katrine Gamergirl,

Du skriver der er en mand på 52 år som gerne vil have du sender billeder af dine fødder og at han vil kysse dig. Det er ikke helt normalt at en så gammel mand skriver sådan noget til unge piger, og det er rigtig godt at høre at du også synes det er mærkeligt.

Først og fremmest vil jeg starte med at sige at det ikke er din skyld, at han skriver sådan til dig! Der er ikke dig, men ham der er mærkelig, og du skylder ham ikke at skrive noget som helst tilbage til ham. Jeg tænker også at du roligt kan sige det til dine forældre. De vil sikkert også synes han er mærkelig, og vil sikkert kunne hjælpe dig med at håndtere det.

Og derudover - held og lykke med gamingen!

Venlig hilsen Agnete

Agnetes billede
Agnete har svaret på dette spørgsmål