Gør ondt at se

brevkassespørgsmål

Gør ondt at se

brevkassespørgsmål af
Lærke
14 år
Oprettet 6 år 5 måneder siden

En dreng på 9år fra min skole er anbragt på et opholdsted i pauserne er han alene og hans blik er tomt han ligeglad om vi ældre taler til ham. Han har miste sine forældre og sidder for sig selv og høre musik på sin mobil jeg tit Lyst til at gi ham et kram og han sidder faktis i mit hovde 24/7 min mor har sagt det til min lære nu og de vil holde øje med drengen nu men jeg ville ønske hans venner tog ham med i legen

Svar:

Hej

Det er godt at høre fra en som reagerer, når der er nogen, der har det dårligt. Det kan du være stolt af.

Duhar gjort det helt rigtige ved at få fat i nogle voksne, så der er nogen, som kan hjælpe ham. Når de snakker om det i lærergruppen, vil de sandsynligvis sætte nogle ting i gang, så drengen kan lege mere med de andre.

Det kan også være, at han bare har brug for lidt fred i frikvartererne, men nu er de i hvert fald opmærksomme på det, så han kan være med, hvis han får lyst.

Bliver det ved med at fylde for dig, kan det være rart at få snakket om det, det kan f.eks. være med din mor, en lærer eller en tredje person.

Med venlig hilsen

Luna

Lunas billede
Luna fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål