fysisk lødlagt

brevkassespørgsmål

fysisk lødlagt

brevkassespørgsmål af
amanda
15 år
Oprettet 6 år 1 måned siden

hej CYBERHUS hvad skal man gøre hvis man får noget negativ af vide næsten hver dag

Svar:

Kære Amanda.
Det er bestemt ikke rart at være offer for andres negative kommentarer. Det kan let blive en ond cirkel, hvor man begynder at tro på, at de har ret. Det er rigtig svært at lave om på andre mennesker, men man kan lære ikke at gøre sig selv til offer.
Du har allerede taget første skridt ved at fortælle det her. Du kan ikke ændre på det, der er sket, men du kan tage første skridt væk fra det negative. Det kan være en rigtig god ide at snakke med andre om, hvordan du har det - både for at få snakket om det, men også fordi du hurtigt vil opdage, at du ikke er alene. Har du en god ven/veninde eller noget familie du kan snakke med?  Og har du mon prøvet vores gruppechat? Her kan du møde mange søde unge, som du kan få gode snakke med.

Håber du kunne bruge mit svar. Husk du også altid er meget velkommen i vores 1-1 chat, hvor der altid sidder rådgivere klar til en god snak.

Venlige hilsener, Lise