fuglehus

brevkassespørgsmål

fuglehus

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 13 år 2 uger siden

Kære brevkasse. jeg vil gene bygge et fuglehus til duer, hvor stort skal hulet og selve huset være. Venlig hilsen Lars

Svar:

 Hej Lars.

Jeg må indrømme, at jeg ved meget lidt om fuglehuse. Men jeg har fundet en side på nettet, jeg håber du kan få glæde af. Se her. Her kan du finde tegninger og størrelse på hullet.

Her er et par fuglehuse. Du kan bruge dem som inspiration. Men jeg tror ikke, de skal være så høje. Når du får lavet et, er du meget velkommen til at sende et billede til os.

Rigtig god fornøjelse fra
Lise Vejleder i Kunstværkstedet.