Frtidsjob og kæreste

brevkassespørgsmål

Frtidsjob og kæreste

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej jeg er en pige på 13 år men er sanrt er jeg 14 år til marst men
jeg lade efter fritids job og fritid sport jeg sid kun hjem og ser tv
og sid på pc og ps2. og jeg vil spørg dig om en ting jeg kan godt lide
en dreng fra min skole han er bare så sød men jeg trør ikke at gå og
siger til ham at kan godt lide dig.

Svar:

Hej Pige 13 år

Tak for dit spørgsmål. Jeg har sendt det over til Denise i teenagebrevkassen, fordi hun kan bedre svare på dit spørgsmål om den dreng du godt kan lide.

Jeg synes det er rigtig godt, at du prøver at finde et fritidsjob og noget sport at gå til, held og lykke med det.

Venligst

Michael

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål