Frivillig medarbejder
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hey Anni :-). Jeg bor i Århus og vil SUPER GERNE hjælpe til i CyberHus! :-). - Jeg håbede at i havde brug for hjælp. Hvis det er muligt, ville jeg ELSKE hvis jeg fik ydl. information. - Daniel

Svar:
Hej Daniel
Det lyder super med en ekstra hjælpende hånd i Cyberhus :-)
Hvis du gerne vil være frivillig og er under 15 år, skal dine forældre eller væge give tilladelse til at du er frivillig hos os. De kan ringe til mig på 86 370 400 eller m: 50 50 24 13.
I kan også sammen komme ind og besøge os på vores adresse i Århus. Du kan også tage en ven med.
Når dine forældre/væge har sagt okay til at du er frivillig hos os, opretter vi en profil til dig på Cyberhus.dk og så bliver du cyberaktiv sammen med andre børn og unge. De Cyberaktive børn og unge hjælper cyberhus med at anmelder spil, programmer, bøger eller med at lave nye sider eller nye ideer på cyberhus.dk. Hvad du helt præcist kan hjælpe med finder vi ud af når du er startet hos os :-)
Vi mødes mest online på sitet, men en gang imellem mødes vi også offline på vores kontorer i Århus eller København og hygger os. En gang om året afholder vi en gratis koncert for alle frivillige i Cyberhus :-)
Skriv eller skriv igen hvis du har flere spørgsmål.
De bedste hilsner
Anni M. - Cyberhus :-)