Fritidsjob

brevkassespørgsmål

Fritidsjob

brevkassespørgsmål af
Frida
14 år
Oprettet 3 år 4 måneder siden

Hej jeg er en pige på 14 der søger et fritidsjob men vil ikke være avisbud Hvad kan jeg blive vil gerne arbejde med Børne

Svar:

Hej Frida,

Når du gerne vil arbejde med børn tænker jeg, at det vil være oplagt for dig at prøve om du kan finde en tjans som barnepige et sted. Måske kender du eller dine forældre en familie, der godt kunne bruge en barnepige en gang imellem. Eller det kan være, at der er nogen på den vej du bor, der har brug for hjælp til at få hentet og/eller passet deres børn ind imellem.

Det kan være en fordel at snakke med dine forældre og med dine venner/veninder om, at du gerne vil have et fritidsjob, hvor du arbejder med børn. Måske har de nogle idéer til hvad du kan blive og hvor du kan søge, og måske kan de hjælpe dig til at få kontakt til de rigtige mennesker og steder.

Held og lykke!

Mange hilsner,

Siv

Sivs billede
Siv fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål