Fritidsarbejde 2

brevkassespørgsmål

Fritidsarbejde 2

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej igen :)

Jeg er meget glad for dine råd. Men angående det med kontor arbejde. Kan man det når man er 13 år? Jeg er meget glad for det sidste du skrev til mig.

Hilsen S. P.S Det er mig med kørestolen.

Svar:

Hejsa.

Jeg kunne godt forstille mig at der var firmaer, som kunne bruge en frisk pige, til at sortere/sende post og andre små jobs. Måske er de skeptiske ved at du kun er 13 år, men så må du jo bare overbevise dem om at du er den rette ;-)

Jeg vil også anbefale dig at kigge ind på jobpatrujlen - her finder du en masse af gode råd om hvilke job man må arbejde med i din alder, hvor længe man må arbejde og hvilken løn man har krav på:

www.jobpatruljen.dk/fritidsjobber

Held og lykke med jobsøgningen.

Mange hilsner Michael