Projektuge om rusmidler

brevkassespørgsmål

Projektuge om rusmidler

brevkassespørgsmål af
Elisabeth
15 år
Oprettet 7 år 3 måneder siden

Hej, vi er i gang med et projekt om rusmidler, og har nogle spørgsmål vi gerne vil have svar på.

Er der nogen speciel grund til, at nogle folk bliver lettere afhænge end andre?

Kan arv og miljø være grund til at nogen bliver afhænge?
(altså f.eks. hvis ens forældre er afhænge, er der så større chance for at man selv bliver det?)

Hvordan tror I, at rusmidler vil påvirke unge i fremtiden?

Hvis i ikke kan/vil svare på dem er det helt okay, men tak på forhånd c:

Svar:

Hej med dig

Vi har desværre ikke mulighed for at svare på spørgsmål til opgaveskrivning, da vi ikke har tiden til det.

Jeg vil anbefale dig at kigge forbi Netstof, og se om du ikke kan finde nogle af de informationer du søger der. Jeg ved at de heller ikke svarer på spørgsmål om opgaver i deres brevkasse, men de har en del artikler og et leksikon om de forskellige stoffer som du måske kan bruge.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål