Forstår det ikke

brevkassespørgsmål

Forstår det ikke

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Oprettet 2 år 6 måneder siden

Jeg har kigget i nogle journalnotater og der står gentagne gange at jeg har læderet emotionel kontakt. Hvad betyder det for mig og hvad kan jeg gøre ved det. Synes det lyder næsten hen af dyssocial personlighedsforstyrrelse. Please hjælp.

Svar:

Kære Anonym

En læderet emotionel kontakt handler i hvert fald ofte om et menneskes evne til at have følelsesmæssig kontakt til andre mennesker. Men hvad det helt præcis betyder i forhold til dig, er vigtigt at du spørger ind til, hos den psykiater eller psykolog der har skrevet journalen. Det er ganske enkelt for usikkert for andre at sige med sikekrhed, hvad det betyder for dig, og derfor også hvad du skal gøre, for at skabe en forandring.

Mange hilsner Julie

Julies billede
Julie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål