Forfra eller bagfra?
brevkassespørgsmål af
Caroline
15 år
Jeg har fået en supersød kæreste og vi er begyndt at være intime. Men jeg må indrømme jeg har et problem med valg af stilling. På en måde foretrækker jeg missionær fordi vi kan se hinanden i øjnene og kysse imens. Men jeg kan bare ikke komme ved missionær. Det kan jeg derimod ved doggy. Jeg ved ikke hvorfor, men min kæreste rammer noget som gør helt vildt godt og jeg kan få en sindssyg orgasme. Men det er også en meget ydmygende stilling og jeg føler mig faktisk som en ko når man ligger der med enden i vejret. Jeg har nogen gange besøgt min kusine. Hendes onkel har en gård og vi har været med til at føre tyren til køerne og jeg føler mig nøjagtig lissådan, det er vildt ydmygende. men samtidig også vildt tilfredsstillende. Hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hej Caroline
Hvor er det dejligt at høre, at du har en sød kæreste, og at I har det godt sammen.
Du fortæller, at du har det svært med, at du foretrækker doggystyle frem for missionær. Jeg er lidt nysgerrig på, hvorfor du mener, at missionærstillingen er bedre, end doggystyle. I forhold til sexstillinger er der mange forskellige slags, vi mennesker kan vælge imellem. Køerne, som du fortæller om, har ikke andre valgmuligheder end doggystyle. Mennesker kan til gengæld vælge mellem en masse stillinger.
Jeg kan forstå på dig, at oplevelsen med køerne på gården, har sat sig "fast" i dig. Samtidig fortæller du, at du har nogle rigtig gode oplevelser med din kæreste, når I vælger doggystyle. Derfor tænker jeg, at du skal overveje om det faktum, dyr også bruger stillingen, skal afholde dig fra at få en masse gode seksuelle oplevelser med din kæreste? I bund og grund er vi mennesker også dyr. Jeg lægger mærke til, at du besrkiver doggystyle som en ydmygende stilling. Det får mig til at være nysgerrig på, hvorfor du mener det? Stillingen kan også være udtryk for, at du er så tryg ved din kæreste,  og at du tør lade ham tage styringen nogle gange.
I sidste ende er det op til dig, om du vil gå glip af alle de gode oplevelser, som din kæreste og dig har sammen, fordi du har det svært med tanken om doggystyle?
Jeg håber, at du får truffet den beslutning, der er bedst for dig.
De bedste hilsner Emma