Forfatter kursus. 3

brevkassespørgsmål

Forfatter kursus. 3

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej igen. Jeg tror at grunden til at jeg elsker at skrive, er at det er noget jeg er god til. Jeg er fysisk handicappet og jeg udnytter at jeg har en hjerne der kan lærer i en almindelig folkeskole. Jeg føler at skrivning og læsning er mit kald. -Det er det jeg er bedst til. Jeg glæder mig til at høre hvad du synes om mit eventyr, og jeg håber at vi kan snakke om den derinde :-) De bedste hilsner fra S :-)

Svar:

Hej S

Jeg har nu kommenteret eventyret :)

Når du nu er så glad for at læse og skrive, tænkte jeg, om du har lyst til at være boganmelder på bibliteket i Cyberhus? Hvis du har lyst, kan du tilmelde dig her.

:)- Hilsen Sannie