Fodbold part 2 xD
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej igen ;) jeg har lige et lille spørmål mere :) hvor mange penge kan man tjene, hvis jeg bliver Pro... Som kvinde .. Mvh Kamilla :D

Svar:
Hej igen Kamilla,
Du er altid velkommen til at skrive til os :-)
Hvor meget en kvindelig pro fodboldspiller tjener, har jeg ikke kunnet finde præcist svar på. Men mon ikke at de i DBU kan hjælpe dig med det.
Men jeg har set nogle tal der ligger på mellem 5.000 og 12.000 kr. om måneden. At spille i Danmark, er ikke noget man bliver rig af, selvom man er pro. Ikke så vidt jeg har kunnet finde ud af i hvertfald :)
Venlig hilsen
Claus