Fodbold part 2 xD

brevkassespørgsmål

Fodbold part 2 xD

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej igen ;) jeg har lige et lille spørmål mere :) hvor mange penge kan man tjene, hvis jeg bliver Pro... Som kvinde .. Mvh Kamilla :D

Svar:

Hej igen Kamilla,

Du er altid velkommen til at skrive til os :-)

Hvor meget en kvindelig pro fodboldspiller tjener, har jeg ikke kunnet finde præcist svar på. Men mon ikke at de i DBU kan hjælpe dig med det.

Men jeg har set nogle tal der ligger på mellem 5.000 og 12.000 kr. om måneden. At spille i Danmark, er ikke noget man bliver rig af, selvom man er pro. Ikke så vidt jeg har kunnet finde ud af i hvertfald :)

Venlig hilsen

Claus