fodbold
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej Else. Ja det her jeg skriver nu tænker du nok ja det rager ikke mig, men nu havde jeg lige lyst til at skrive det. Jeg har gået til fodbold i godt og vel 8 år. Jeg spillede på sjællandsserien altså et 1-Hold og var angriber.. Jeg var så dum og stoppe til det pga. jeg ikke gad at ta så langt hver eneste gang men fodbold var virkelig mit liv og jeg var os så dum at jeg droppede det pga. min computer som jeg altid sidder ved bortset fra når jeg er sammen med vennerne. Jeg gik til fodbold 3 gange om ugen eller det skulle jeg dog men orkede kun 1 gang om ugen. Det var nu bare for at sige at det var rigtig arveligt at jeg stoppede.

Svar:
Hej med dig
Jeg synes det er helt fint at du skriver til mig og faktisk kan jeg godt forstå du har lyst til lige at komme ud med det. Hvis der er nioget der irriterer en, så er det rart at få det sagt :)
Jeg tror der er rigtig mange unge og ja, også voksne som kan genkende det du skriver. At man stopper med noget sport som man faktisk nød og så lige pludselig oplever at man ikke er så aktiv længere og faktisk savner det.
Det er helt ok og naturligt at der er perioder hvor interesserne skifter lidt, sådan er det, men jeg har også lyst til at fortælle dig, at det aldrig er for sent at starte op igen. Du er 17 år og rigtig mange dejlige år tilbage på fodboldbanen.
Og det kan sagtens kombineres med computeren og vennerne..:) Og så er det her med at røre sig bare fedt, fordi det er både sundt, giver en masse energi til det du ellers laver og så er det en dejlig måde at være sammen med andre på.
Det kan godt være du ikke lige kan gå ind på 1 holdet efter en lang pause, men hvis du tænker på at det først og fremmest skal være sjovt og så se hvordan du har det med det og om du igen har lyst til at spille på et højt niveau.
Så som jeg hører dig, så er det bare med at få snøret støvlerne igen :)
Venlige fodboldhilsner fra Else