flyt hjem

brevkassespørgsmål

flyt hjem

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

jeg er en 16 år ung pige som passer sit skole jeg går på efterskole på grund af jeg vil ikke bo hjem men nu det mit sidste år på efterskole og jeg vil ikke bo hjem heller ikke hos familien jeg vil start mit egne liv lang væk fra her tænker om at flyt men jeg ved intet om hvad skal der så ske efter det min mor forstår mig ikke overhoved jeg er meget stille pige, hun vil aldrig kommer til at ved hvad der sker inde i jeg har det forfængelighed ? hjælp

Svar:

Hej med dig..

Jeg har lagt dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst" og jeg har fået Erroll til at svare med det samme. Du kan læse det her.

Kan du have en dejlig sommer..

De bedste hilsner

Niels Christian