Finger
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej
Jeg kan ik forstå hvorfor det ik er rart når jeg gerne vil onanere hved at bruge fingeren. Jeg har onaneret i 2 år nu uden at bruge den, men med andre metoder. Jeg kunne bare godt trænge til noget nyt. Jeg hved at min veninde godt kan bruge fingeren og det er rart for hende. Men hvorfor er det ik det for mig? Er jeg bare ik særlig liderlig eller hvad?
Fra pigen med dette spm🙂

Svar:
Hej du
Der kan være mange forskellige grunde til, at man ikke kan lide at give sig selv finger. Det kan være, at du ikke er våd nok, og i det tilfælde kan det hjælpe at bruge glidecreme. Det kan også være, at du ikke får slappet godt nok af i musklerne i underlivet, og hvis de er spændt, kan det være ubehageligt at give sig selv finger. Man kan komme til at spænde op i underlivet, hvis man fx er nervøs eller synes, at det er lidt ubehageligt at føre fingeren op. Du kan prøve at trække vejret godt ned i maven et par gange for at blive mere afslappet, før du går i gang. Du kan også prøve at onanere på én af de måder, du allerede godt kan lide først for at blive mere afslappet.
Det kan også være, at du bare ikke kan lide at give dig selv finger. Det er meget forskelligt, hvad man kan lide, når det kommer til onani, og der er nogle piger, som ikke synes, det er særligt rart at give sig selv finger eller at få finger. Mit bedste råd er, at du kan prøve dig frem og se på, om du kommer til at kunne lide det - men også acceptere, hvis du ikke kommer til at kunne lide det. Man kan onanere på mange andre forskellige måder, og det handler om at finde en måde at onanere på, som føles rar for en selv.
De bedste hilsner,
Marie