Fetish Dame- undertøj ( svar gerne hurtigt)
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhus jeg har i noget tid nu gået i min mors undertøj både bare taget noget fra hendes skab, men også noget af det der ligger i vasketøjsbunken og så har jeg slikket der hvir fissen plejer at være. Nå men problemet er at jeg kunne godt tænke mig at købe mit eget der hvor jeg bor er der tilbud i en undertøjsbutik. (det er derfor jeg gerne vil have hurtigt svar) Hvordan skal jeg sige det til min mor? Hvad gør jeg hvis mine venner finder ud af det? ( er ikke biseksuel)

Svar:
Kære du.
Det er helt almindelig, at man har forskellige lyster og behov, eller måske endda en bestemt fetish. Du er ikke den eneste dreng, som godt kan lide at gå i dameundertøj uden at det nødvendigvis betyder, at du er homo- eller biseksuel. Jeg synes, at det er en god idé, hvis du køber dit eget, så du ikke skal bruge din mors. Både fordi det er hendes, men også fordi det er mest hygiejnisk at bruge dit eget og ikke din mors brugte undertøj.
Du spørger til, hvad du skal sige til din mor. Jeg tænker egentlig, om du behøver at fortælle din mor, at du gerne vil købe noget dameundertøj? Det er ikke alt, vi behøver at fortælle vores forældre, og særligt ikke, hvis det ikke er noget, der er et problem for os. Og når det skal vaskes, så kan det måske være en anledning til, at du kan lære, hvordan man vasker tøj, så din mor ikke lægger mærke til, at der er nogle trusser, som ikke er hendes? :-) Hvis du ikke tænker, at du kan holde det skjult for hende, og egentlig gerne vil fortælle hende om det, så synes jeg, at du skal gøre det. Det er vigtigt at mærke efter, hvad man har det bedst med. Der er nok ikke nogen nem måde at sige det på, men du kan måske prøve at fortælle hende det som det er - at du egentlig meget godt kan lide at have trusser/dameundertøj på, og du kunne godt tænke dig at have dit eget. Det kan være, at hun ikke helt kan forstå det, men det kan også være, at hun ikke tænker så meget videre om det. Men hvis du prøver at være så åben og ærlig overfor hende som muligt, så kan det være, at det vil blive lettere for hende at forstå det.
Du spørger også til, hvad du skal gøre, hvis dine venner finder ud af det. Måske du kan prøve at undgå at have det på, når du er sammen med dine venner eller når du er i skole. Så er der nemlig nok en meget lille sandsynlighed for, at de vil finde ud af det. Det kan godt virke urimeligt at skulle skjule den man er, eller det man har lyst til, men det er desværre bare ikke alle der ser ens på tingene, og hvis dine venner ikke kan forstå det, så kan det være, at det er bedre at holde det skjult for dem. Alle mennesker har hemmeligheder, og det er helt okay at have nogle ting for sig selv og som man er den eneste, der ved noget om.
Jeg håber, at du kan bruge mit svar, og ellers er du altid velkommen til at skrive til os igen.
Mange hilsner Pernille