Fenugreek Olie til større bryster
brevkassespørgsmål af
Selma
16 år
Hej. Jeg er en pige på 16 som gerne vil have større bryster. Jeg googlede og fandt noget som hed “ren fenugreek olie” som naturligt skulle gære brysterne større og fastere. Men jeg er dog skeptisk, og aller mest bange for om det er meget usundt eller kræftfremkaldende? Olien skal smøres på 2 gange dagligt. Mvh Selma

Svar:
Hej Selma
Jeg kan godt forstå du er skeptisk, for det kan jeg love dig for jeg også er. I bedste fald vil du bruge penge uden at få noget som heldst ud af det. Creme kan ikke få bryster til at vokse...den er ikke længere. Om crmen du har fundet ligefrem kan være farlig ved jeg ikke, men det kan jeg ikke afvise. Der er desværre mange eksempler på at "mirakel-midler" viser sig at være direkte farlige.
Jeg vil bestemt ikke råde dig til at afprøve det her, for jeg er sikker på at du ikke får noget positivt ud af det.
Jeg ved at mange piger, ønsker sig større bryster. Eller måske er det mere rigtigt at sige, at mange piger ønsker sig andre bryster. For der er lige saå mange piger der ønsker sig mindre bryster. For nogle er det et ønske der varer ved ind i voksen livet, og så kan man selvfølgelig altid overveje at gøre noget ved det.
Men det her med at være kritisk eller ked af noget ved sin krop, er noget som langt de fleste unge oplever. Det er fuldstændig naturligt at have det sådan. Jeg ved at langt de fleste ender med at blive tilfredse med den krop de har, og mange bliver faktisk særligt glade, for det de er kede af som unge, så giv det tid. Jeg er sikker på du er fnatastisk og dejlig, lige som du er.
Mange hilsner Julie