Fede fede og fucking fede

brevkassespørgsmål

Fede fede og fucking fede

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej jeg ved i måske kan blive rigtig trætte af mig fordi jeg konstant skriver det samme igen og igen. Men der er ikke sket noget siden sidst og ville så frygtelig gerne have nogle flere råd fra denne her brevkasse, da jeg ikke føler mig så god til de andre. Jeg vejer stadig 49 kg og er 160 cm for mig lyder det af meget og ville rigtig gerne ha jeres fulde mening om hvor mange kg jeg endnu mangler at tabe mig. For det fylder meget i min hverdag. Da jeg hader alt ved min krop og alt ved mig selv. Så ville bare høre hvad jeg kunne gøre. Knus <3

Svar:

Hej med dig

Vi bliver ikke trætte af du skriver, og jeg synes det er godt at du spørger om råd, når du kan mærke at det ikke hjælper, og når du stadig har det svært med din krop.

Ud fra det du skriver, så handler det faktisk ikke om din vægt, fordi din vægt er fin og faktisk i uderkanten. I stedet handler det om hvordan du tænker og føler om din krop og at der er noget inden i som gør at du ikke kan li din krop. Derfor har jeg sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde".

De ved en masse om hvordan ens følelser og tanker kan drille en og få en til at synes man er fed, selvom man ikke er det.

Du finder deres svar der inden for den næste uges tid..

Venligst

Eva