Faldt ned fra en stige
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Jeg faldt ned af en stige idag, og har sådan lidt en irriterende lyd i mit højre øre, og kan heller ikke rigtig bevæge min venstre arm, burde jeg få gjort noget ved det eller går det over af sig selv?

Svar:
Hej Anonym
Av, det lyder som lidt af et fald.
Det er ikke til at sige, hvad der er sket. Det kan selvfølgelig være det går over af sig selv, men det kan lige så vel være at du har slået dig ret alvorligt, og at du har fået skader der skal behandles. Derfor bliver mit svar meget klart og tydeligt. Du skal afsted til læge, og få tjekket lyden i dit øre, og smerten i din arm. Ikke noget med at vente og se...bare se at få ringet til lægen.
Venligst Elisa