Første gang sex

brevkassespørgsmål

Første gang sex

brevkassespørgsmål af
Gedekid
15 år

Hej. Mig og min kæreste ville prøve at have sex for første gang. Det var dog vores begge første gang så vi var lidt usikker om hvordan vi skulle begynde, men det er ikke mit spg. Det korte og lange er, at vi var hjemme ved. Jeg gav ham et handjob samtidig med han gav mig finger. Han skulle spise med hjemme hos mig, og vi havde aftalt at vi kunne prøve når vi havde spist aftensmad. Efter aftensmaden gik vi så op og tog bukser og undertøj af. Vi brugte kondom, men problemet var at han ikke kunne få den presset ind, hvergang han prøvede gled den bare ud. Han har ikke en særlig stor pik, så den burde jo komme ind nemt (var ihvertfald hvad vi troede) den kom ind på et tidspunkt, men det svar hårdt for mig. Det var ikke så smertefuldt, men føltes heller ikke så godt som jeg troede, der gik lidt tid før det gjorder mindre ondt, jeg havde måske vænnet mig til eller noget. Men er det normalt at pikken glider ud hos nogle hvis det er første gang for begge partnere???

Svar:

Hej med dig,

Det kan være svært at vide hvorfor din kærestes penis bliver ved med at falde ud. Jeg har dog nogle tanker og et par ting I kan afprøve til en start.

Mit første umiddelbare gæt er, at din kæreste måske har været lidt nervøs og anspændt fordi det var jeres første gang og derfor var hans penis måske ikke helt så stiv som den kunne være. Er penis en smule slap, så vil den nemlig nemmere falde ud når man har sex. Når din kæreste og dig har haft sex lidt flere gange og er mere trygge i det, kan det være, at din kæreste har nemmere ved at blive helt hård, og dermed falder hans penis ikke lige så nemt ud. Det kan omvendt også være dig, der er kommet til at støde ham fra dig - med det mener jeg at du også kan have været nervøs og anspændt og derfor er ikke har været helt klar, altså våd nok, og derfor kan han ikke komme ind eller vil blive stødt ud igen. Det vil give god mening sådan som du beskriver at det var hårdt for dig da han kom ind, for da lyder det faktisk som om du kan have været anspændt. Så måske handler det "bare" om at det var første gang for Jer og at I med tiden vil slappe mere af og bare nyde det.

Netop fordi at det var jeres første gang, så har I nok ikke fundet "teknikken" helt endnu, og hvis det handler om størrelsen på din kærestes penis, så kan I afprøve alternative stillinger - der er formentlig nogle, der er bedre for jer end andre. Men bare rolig, når I kender hinanden bedre på dette område og har prøvet forskellige ting af, er jeg sikker på at det nok skal blive til en masse dejlige oplevelser for jer.

Skriv endelig igen, hvis du har flere spørgsmål eller det bliver ved med at ske. Jeg ønsker dig - og din kæreste - alt det bedste.

Mange hilsner

Christina

Christinas billede
Christina fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål