Følelser?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Jeg er begyndt at skrive med den her dreng fra min klasse. Ret meget faktisk. Han er rigtig sød og sjov men han er ikke en jeg normalt ville se som kæreste, fordi han ikke er "min type". Han ved hvad jeg tænker om ham, og omvendt. Jeg ved ik om jeg har følelser for ham, for jeg tænker ret tit på ham og vil bare vide mere og mere om ham. Hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hej du og velkommen hertil:-)
Du fortæller, at du er begyndt at skrive med en dreng fra din klasse, som du ikke ser som en mulig kæreste, men alligevel bliver du mere og mere nysgerrig og optaget af ham.
Det er ofte sådan, at jo mere vi kender til og om hinanden, jo tættere kommer vi på hinanden. Og nogengange får vi følelser for hinanden. Er det mon det, du er igang med? Og spørgsmålet er, om det er slemt?
Du kunne starte med at snakke med ham i klassen, og måske mødes med ham - måske efter skolen? Så kunne du udforske, om der er basis for mere... måske er han alligevel "din type"? Vi ved ikke altid helt, hvem der er vores type - og nogengange kan vi også blive overrasket. Det er for eksempel ikke altid udseendet, det kommer an på. Personligheden er mindst lige så vigtig. Og det lader til, at I har noget godt kørende, så hvorfor ikke undersøge det?
Held og lykke:-)
Mange hilsner Vinni