et hurtigt spørgsmål

brevkassespørgsmål

et hurtigt spørgsmål

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 5 år 7 måneder siden

Hej det her er ikke et dilemma men mere og jeg skulle havde gjord noget andet. Jeg har en pisse sød kæreste og hun har nogle forældre som godt kan være lidt hård ved hende. her forleden dag havde de været meget efter hende og hun var meget ked af det fordi hun følte ik hun kunne være nogle steder. jeg valgte og tag over til hende(kl 19). jeg kommer der over og jeg møder hendes far da jeg bakker på og han siger hun er ovenpå. jeg kom oven på og jeg kan godt se at hun ik har det så godt så jeg sætter mig i hendes seng og hun får snakket ud. efter hun har fået snakket ud går vi i gang med at se en film efter filmen bliver hun lidt ked af det igen så jeg vælger at vi ik skal se flere fil og ligge os til at sove istedet for. vi får lagt ogs ned, og hun begynder at snøfte lidt hvor jeg ruller hende ind til mig så hun ligger med hovedet på mit bryst. Jeg siger til hende hvis der bliver noget i nat så skal hun vække mig. jeg ligger og nusser hende på ryggen mens vi ligger og kysser. efter 5 minutter falder hun i søvn. Jeg får ikke sovet så meget den nat men da klokken bliver 4 falder jeg lidt hen men ik i ret lang tid fordi hun begynder og kysse mig igen. Dagen efter er hun meget pylret og vil helst gå ved mig og hun gik og holde mig i hånden stort set hele dagen og hun gik bare rundt i lange calvin klein under bukser og en af min sniff hoodies. Vi når hen på eftermiddagen hvor vi gik ind i hendes seng hvor hun fandt en film hun gerne vil se fordi jeg vil gerne lige sove fordi jeg ik fik sovet så meget i nat. jeg sagde bare til hende at hun skulle vække mig når filmen var færdig og det gjord hun ogs men ik på den måde jeg havde regnede med, hun smid sig bare oven på mig og begynde og ville kysse så vi lå og kyssede i 5 minutter før vi gik ned i stuen og satte os. da vi nåede til efter aftensmaden gik vi ind på hendes værelse hvor vi sad og så fjernsyn. hvor hun lige pludselig laver sammen nummer med at begynde og kysse mig. vi lagde os til at sove når hun siger at hun gerne vil have at jeg har en arm/hånd på hende hele natten så det gøre jeg salføglig. Jeg vil gerne vide fra jer og det er godt nok det jeg har gjord eller om jeg skal gøre mere eller mindre

Svar:

Hej med dig,

I bund og grund handler dit spørgsmål om, om du har gjort det godt nok. Og det vil jeg bestemt mene, at du har!

Jeg synes, du lyder som en super god og støttende person, og at du viser godt med omsorg for din kæreste.

Sådan som jeg læser din beskrivelse af den situation, du spørger til, er, at du er god til at lytte til din kærestes behov, og samtidig god til at lade hende vide, at du er der for hende, når hun har brug for det. Det synes jeg er en super god og vigtig ting i et forhold.

Du lyder til at være glad for din kæreste, og at du vil hende det godt, og det lyder til, at du også er god til at vise hende det.

Ud fra din beskrivelse synes jeg, at du lyder til at gøre lige det, din kæreste har behov for.

Du skriver, at hun har det lidt svært derhjemme og at hendes forældre kan være lidt hårde ved hende. Hvis både du og hun har det godt ved din familie, så kunne det være, at I kunne hænge lidt ud hos dig, så hun får sine forældre lidt på afstand og ikke skal tænke på, hvordan hun skal være derhjemme, men måske bedre kan slappe lidt af.

Jeg tænker, at det lyder til, at du er god til at få hende til at slappe af i dit selvskab, hvilket er rigtig godt. Du kan måske spørge hende ind til, om hun kunne have lyst til, at I var mere hos dig - hvis du også selv har lyst til det, naturligvis. Du skal selvfølgelig også selv have lyst til at gøre de ting for hende, som du gør, så det også er okay for dig at være i.

Jeg håber, det var svar på dit spørgsmål. Du er altid velkommen til at skrive igen eller komme i vores 1-1chat, hvor en rådgiver vil sidde klar til at snakke med dig, om det du har brug for.

De venligste hilsner

Kathrine.

KathrineBs billede
Kathrine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål