Er jeg normal??

brevkassespørgsmål

Er jeg normal??

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 5 år 5 måneder siden

Hej jeg er dreng på 14 år, jeg har lidt problemer da min pik er 8 cm i stiv tilstand og har intet hår. Jeg kan godt lide at onanere og det er rigtig rart, men der kommer ikke sæd ud. Bremser onani udviklingen eller hvad kan jeg gøre?

Svar:

Hey Anonym

Lad mig bare starte med at slå det fast. JA...du er fuldstændig normal.

Pikken kan vokse helt indtil du bliver 20-21 år, og når du endnu ikke er begyndt at få hår omkring pikken, fortæller det mig bare at din krop, ikke er nået dertil i udviklingen. Det skal nok komme.

NEJ, onani kan på ingen måde bremse udviklingen. Onani har fået skyld for mange ting. Jeg har endda hørt nogen sige, at man kan blive blind af onani. INTET af det passer. Det er bare vandrehistorier.
Onani er helt naturligt, og endda ligefrem en sund måde til at lære sin krop og sin seksuelle lyst bedre at kende. LANGT de fleste mennesker onanerer. 14-årige, 30-årige, 50-årige...ja endda rigtig gamle mennesker gør det. Det er på ingen måder skadeligt. Det er naturligt.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål