Er jeg helt forket

brevkassespørgsmål

Er jeg helt forket

brevkassespørgsmål af
Anonym12
12 år
Oprettet 6 år 3 måneder siden

Jeg vild med en dreng fra skolen han føler sig som en pige jeg ved ikke hvad der tiltrækker ham/hende Vil gerne mere og ser jeg ham/hende får jeg lyst. Til at hive ham/hendød til mig og kysse er jeg helt forkert Noget helt andet jeg prøvet med en dildo i røven og bliv godt liderlig og fabtser om ham/hende jeg vild med. At vi rør hianden og prøver grænser af

Svar:

Hej med dig

Jeg vil først starte med at sige, at du bestemt ikke er helt forkert. Det er meget forskelligt, hvad man tænder på, og det er helt almindeligt at være tiltrukket af en af sit eget køn.

Der er nogle mennesker, som føler sig som en pige, men er født i en drengekrop eller omvendt, og det kan være rigtig svært for dem at acceptere og forstå det, men det er modigt at fortælle og stå ved, at det er sådan man føler sig. Og det er selvfølgelig også helt almindeligt, at man kan blive vild med en, der føler sig som en pige, men har en drengekrop.

Det kan være en god idé at prøve at tage kontakt til ham, du er vild med, hvis du ikke allerede har gjort det, for på den måde kan du måske også finde ud af, om han er vild med dig.

Det lyder samtidig til, at du godt kunne tænke dig at være sammen med ham seksuelt. De fantasier og lyster man har er selvfølgelig helt okay at have. 12 år er dog en ung alder at have sex for første gang, og det kan være en god idé at vente til man er en smule ældre, for så er man muligvis mere klar til det. Hvis du alligevel føler, at du er klar til at have sex, så er det rigtig vigtigt, at du føler dig tryg i det og beskytter dig.

Jeg håber, at mit svar kunne hjælpe dig, og jeg håber, at du vil passe godt på dig selv.

De bedste hilsner

Sisse

Sisses billede
Sisse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål