Er jeg forelsket i min veninde og hvordan ligger jeg op til sex?

brevkassespørgsmål

Er jeg forelsket i min veninde og hvordan ligger jeg op til sex?

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 4 måneder 2 uger siden

Jeg er en 12 årig pige og er meget nysgerrig på sex. Hvad kan jeg gøre for hurtigst mulig sex? Hvis jeg nogen gange tænker på min veninde og jeg have lesbisk sex, er jeg så forelsket i hende? Vil bare så gerne have sex snart.

Svar:

Hej med dig

Det lyder til at du er nysgerrig på sex og det er der mange andre, der også er. Det er så forskelligt, hvornår man føler sig klar til at hoppe ud i det. Der er flere, der venter til de er ældre end dig, selvom de har lyst, så det er super vigtigt, at du føler dig helt klar. Og hvis du gør, så kan du begynde at tænke på, hvem du fx kunne have sex med. Og hvordan. Og hvornår. Det er kun dig selv, der kan lægge en plan, som er den bedste for dig. Giv bare dig selv lidt tid til at undersøge, hvordan du lige skal gribe det hele an og hvad næste skridt kan være for dig. Selvom du rigtig gerne vil prøve sex hurtigt, så er det vigtigste at det bliver den rigtige sex, frem for hurtig sex, for sex kan godt blive en rigtig dårlig oplevelse, hvis man hopper ud i det fir tidligt. Husk at man altid altid altid kan fortryde, selvom man tror, man er klar. Man ved ikke, hvordan man reagerer, før man står i det. Så lyt godt efter inde i maven hele vejen igennem, vil være mit vigtigste råd.

Du har også beskrevet nogle tanker omkring din veninde og her skal du vide, at mennesker er meget forskellige og det betyder også, at mange kan nikke genkendende til det, du skriver med at være forelsket i sin ven/veninde. Det betyder ikke nødvendigvis at du er lesbisk, fordi du tænker på din veninde og på at have lesbisk sex. Det betyder mere at du har nogle positive følelser for hende, som kan være venskabelige og de kan også være seksuelle. For det er helt almindeligt at man bliver tiltrukket af andre - på forskellige måder, og man kan godt have seksuelle tanker om andre uden at være forelsket.

Jeg håber, du ender med at blive lidt klogere på dig selv og hvad du gør mht sex.

Knus fra

Mai

Mais billede
Mai har svaret på dette spørgsmål