Brevkasse

Kærester med en pige

Hej cyberhus.dk jeg er en pige på 11 år og her for 4 dage siden blev jeg kærester med en pige det skal lige siges at jeg er 100% lesbisk men der et lille problem er at jeg tænker konstant tænker på hende er der jeg kan gøre for at tænk mindre på hende

Mai har svaret på dette spørgsmål

Bange for at ødelægge venskab

Hej jeg er en dreng på 17 år. Jeg går på efterskole og jeg er blevet meget vild med en pige på skolen. Vi havde elevfest for ca en uge siden hvor mig og hende kyssede. Har dog fundet ud af at det kun var fordi hun var fuld og jeg føler nu at jeg har ødelagt det venskab jeg havde med hende. Jeg...

Kasper fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Hvad tænker folk

Hej. Jeg står i den situation at jeg gerne vil væk fra mit nuværende arbejde. Jeg kan ikke se mig selv i faget eller i et dediceret normalt arbejde. Jeg vil gerne være entreprenør / iværksætter eller noget som kan give økonomisk frihed, og sikre mig et spændingsfyldt liv. Jeg er ikke bygget til...

Kylie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål