Er han vild med mig?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej
Der er denne her dreng på mit arbejde. Han driller mig (for sjovt) konstant? og han prikker til mig, han fortæller mig nogle forskellige ting som noget han har oplevet eller sådan. Han spørger også liiidt ind til mig. Han glor nogle gange på mig, men ved ikke om det er mig der ser syner. Han smiler altid når han snakker til mig. Han har liket mange af mine billeder på insta, og jeg har også liket hans. Han er super sød, og en meget flot fyr. Nogle gange føler jeg også selv at jeg har lidt følelser for ham. Idag havde jeg det ret underligt i maven, lidt sommerfugle agtigt, men også ondt i maven, da jeg begyndte at tænke på ham. Jeg er meget i tvivl om jeg skal tilføje ham på Snapchat, for jeg vil vildt gerne skrive til ham, men jeg er bange for at jeg tager fejl. vi ser kun hinanden to gange om ugen, så det er ikke særlig tit. Sorry for den lange besked.
Kærlig hilsen den forvirrede pige.

Svar:
Kære forvirrede pige
Hvor er det dejligt, at du skriver herind. Det med kærlighed og forelskelse kan føles rigtig dejligt og samtidig også rigtig svært og forvirrende. Der er ingen grund til at undskylde for den lange besked. Du er rigtig god til at beskrive både, hvordan du har det, og hvad du tænker om ham den søde fyr fra dit arbejde.
Du fortæller, at han er super sød og meget flot, og at du har lidt følelser for ham. Og du har oplevet at have en underlig fornemmelse i maven, når du tænkte på ham. Det lyder til, at du er ved at forelske dig i den her fyr fra dit arbejde. Det føles både rigtig dejligt og rigtig skræmmende at blive forelsket og være den første til at tage initiativ.
Mit råd til dig vil være, at du kan prøve at snakke med ham noget mere, når I er på arbejde sammen. Du kan spørge ind til hans interesser, og hvad han laver, når han ikke er på arbejde. Det kan også være, at han spørger lidt mere ind til dig, og du kan fortælle lidt om dig selv.
Du skriver også, at du er i tvivl om, du skal tilføje ham på snapchat, fordi du er bange for, om du tager fejl. Jeg kommer til at tænke på, om du kommer til at fortryde, hvis du ikke tilføjer ham. Det ville være så sejt, at du turde at være den første til at skrive. Det kan også være en form for kompliment til ham, at du synes, at han er værd at skrive og chatte mere med.
Jeg håber, at du kan bruge mit svar. Held og lykke!
Venlig hilsen
Lucia