Er forviret

brevkassespørgsmål

Er forviret

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej.

Er lige begyndt at se porno og vil virkelig gerne vide om det er normalt når man kun er 13 år gammel.

Har selv gået lidt rundt og tænkt over det men kan ikke finde ud af om det er normalt eller ik.

Svar:

Hej med dig!

Tak for dit spørgsmål. Det er rigtig fint, du har skrevet herinde!

Du skriver, at du er begyndt at se porno og du gerne vil vide om det er normalt, når man er 13 år gammel.
Det er meget forskelligt, hvornår man begynder at se porno, men også hvornår man begynder at udforske sig selv. Nogen starter det med det forholdsvist tidligt, men andre gør det senere i teengeårene. Det er også helt okay!

Det er derfor helt naturligt og normalt, at du er begyndt at se porno. Du er langt fra den eneste på 13, der ser porno. Det kan både være nyt og spændende, så det er helt forståeligt, hvis du også er blevet lidt nysgerrig på det.
Men ja, det er helt normalt.

Jeg håber, at det kan give dig lidt ro, så du ikke går for meget og tænker over det.

De bedste hilsner,
Nikita

Nikitas billede
Nikita fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål