er forelsket...

brevkassespørgsmål

er forelsket...

brevkassespørgsmål af
anonym
14 år
Oprettet 5 år 2 måneder siden

hej jeg er vildt forelsket i en pige fra min ejen klasse, men i min klasse er det sådan lidt mærkligt at være forelsket i så synes selv det er lidt pinligt, men har engang fortalt mine følser i en "prank" men det var det slet ikke, hun tog det som en bitch da jeg skrev det. Hun skrev bare grimt tilbage osv. vi snakker findt sammen men er vildt forvirt

Svar:

Kære dig.

Først og fremmest, hvor er det godt at du skriver herind!

Det lyder dejligt, at du er vildt forelsket i en pige fra din klasse. Forelskelse kan være en virkelig skøn følelse, men det kan samtidig være rigtig svært og forvirrende at være forelsket. Det lyder også som om, at det er lidt sværere at være forelsket og vise at du er forelsket, hvis alle i din klasse synes, at det er mærkeligt at være forelsket. Du giver udtryk for, at du synes det er pinligt at være forelsket. Til det kan jeg fortælle dig, at det er meget almindeligt at blive forelsket eller være interresseret i nogle fra ens klasse, eller andre man kender. Du skriver, at du har fortalt om dine følelser til pigen du er forelsket i, men at du gjorde det i en "prank" og at hun ikke tog det særlig pænt, eller måske ikke som du havde håbet, at hun ville tage det. Det kan være at hun ikke ved, hvad du egentlig synes om hende, fordi du sagde det i en prank. Derfor ved hun måske ikke om du sagde det for sjov, eller om du mente det, du sagde. Og måske var det derfor, at hun ikke tog det særlig pænt, da du skrev det.

Du skriver også, at I ellers snakker fint sammen, og det er en rigtig god start. Du kan prøve at snakke lidt mere med hende, og du kan også fortælle hende, at da du fortalte hende om dine følelser, mente du det, du egentlig sagde. Så kan det være, at hun vil reagere anderledes den her gang.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar og at det kommer til at gå rigtig godt!

De bedste hilsner,

Gro

Gros billede
Gro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål