Er det normalt at sove nøgen?

brevkassespørgsmål

Er det normalt at sove nøgen?

brevkassespørgsmål af
Alberte
13 år
Oprettet 4 år 3 uger siden

Vil egentlig bare spørge om det er normalt at sove nøgen. Jeg er begyndt at sove nøgen og jeg synes virkelig det er dejligt. Det er ikke sådan noget frækt eller det tror jeg da ikke? Det føles bare rart på huden og sådan men er det mig der er mærkelig?

Svar:

Hej med dig Alberte!

Der er intet mærkeligt i, at man kan godt kan lide at sove nøgen. Det er der rigtig mange, som godt kan lide, og det er ligeså normalt, som det er at have det bedst med at sove med meget tøj på. Der kan være mange forskellige grunde til, at man foretrækker det ene fremfor det andet. Nogle sover bedst, når de har det varmt og foretrækker måske derfor at sove i meget tøj, imens andre hurtigt får det for varmt og derfor har det bedst med at sove i lidt eller intet tøj. Nogle kan måske bedst lide at være nøgne, fordi det føles rart på huden ligesom dig, imens andre kan synes, at det føles mærkeligt ikke at være dækket til. Det er vildt forskelligt, ligesom at nogle sover bedst, når det er helt mørkt, imens andre kan sove uanset hvor lyst, det er. Begge dele er helt okay, og man skal bare gøre det, som man har det bedst med, når man sover i egen seng. Hvis man kan lide at sove nøgen, så er det dog en god idé og god stil lige at tale om det, hvis man skal sove med andre, da det ikke er sikkert, at de har det på samme måde, som man selv har det.

Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål!

Mange hilsner

Amanda

Amandas billede
Amanda fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål