er det normalt min pik kun er 13 cm
brevkassespørgsmål af
Hans
15 år
er det normalt min pik kun er 13 cm når jeg er 15 er nemlig meget ked af at den ikke er større.

Svar:
Kære dig
Først og fremmest kan jeg forsikre dig om, at størrelsen på din penis er HELT NORMAL. Derudover udvikler din penis sig indtil, du fylder 18 år. Du er altså fuldstændig normal på alle måder.
Derudover vil jeg understrege, at penislængden ikke betyder særlig meget, når det kommer til sex. Der er mange andre ting, som påvirker oplevelsen. Kort sagt afhænger det ikke af størrelsen, men af gørelsen.
Derfor synes jeg, at du skal hvile i, at du er lige præcis, som du skal være.
De bedste hilsner
Emilie