Er det normalt

brevkassespørgsmål

Er det normalt

brevkassespørgsmål af
Mikkel
14 år

Hejsa

mit navn er Mikkel og jeg er 14. Jeg har et lille problem... eller det er mere et spørgsmål. Lad os starte.

er det normalt at man kan sutte/slikke sin egen. Yeah.

og er det normalt at man kan onanere bare ud af ingenting?..

Det er ikke særlig meget men vil gerne have svar...

- Mikkel

Svar:

Hey Mikkel

Gode spørgsmål, så lad os hoppe ud i det.

Ja, det er helt normalt at man kan onanere, mere eller mindre hele tiden, og ud af ingenting, når man er på din alder. Det er ikke alle der har det sådan, men mange har. Nogle onanerer en gang imellem, og andre gør det hver dag. Måske mange gange hver dag. Nogle onanerer når de har helt vildt lyst, og andre kan også finde på at gøre det, hvis de keder sig. Det hele er faktisk meget normalt.

Jeg vil ikke sige at det er almindeligt at kunne sutte eller slikke sig selv. De fleste er ganske enkelt ikke smidige nok, til at kunne gøre det, så der sætter fysikken nogle grænser. Hvis man kan, er der selvfølgelig ikke noget galt med at gøre det. Jeg tænker der er mange der har haft lyst til at prøve, bare for at prøve hvordan det føles at blive slikket eller suttet. Som sagt er det bare fysisk umuligt for de fleste.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål