Er der ulovligt

brevkassespørgsmål

Er der ulovligt

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 4 år 6 måneder siden

Hej med jer der inde, er det ulovligt og overfalde en der har overfaldet ens ven og min egen damen at man gøre det ved ham og hvisre hvem der bestemer er det straf bart?

Svar:

Kære dig,

Det er altid ulovligt at udøve vold mod andre, og dermed strafbart hvis volden meldes. Derfor ja, det er ulovligt at overfalde en anden - ligegyldig hvad denne person har gjort, og ligemeget hvor meget du synes de fortjener det. Vold hjælper ingen, vold ødelægger liv. Derfor vil jeg klart anbefale dig at snakke med personen og måske snakke om de svære ting, i stedet for at prøve at løse det med vold. Det kommer man altid længere med.

Håber du kan bruge mit svar og vil tænke over det.

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål