en ny sport ?

brevkassespørgsmål

en ny sport ?

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

hej

jeg er en pige på 12 år og jeg er lige stoppet til fodbold eftersom det er slut for i år. jeg vil meget gerne gå til en anden sport indtil det starter igen.

jeg er en pige der er frisk og klar til en udfordring og sammentidig vil jeg gerne prøve noget helt anderledes.

på forhånd tak.

Svar:

Hej pige 12 år.

Der er jo en del idrætsgrene som starter op om vinteren. F.eks. bordtennis, indendørs klatring, curling, ishockey og mange andre.

Et godt sted at lede er på DGI eller DIFs hjemmsider. Her er links til de mange forskellige sportsgrene du kan finde i DK:

DGIs liste over sportsgrene i DK

DIFs liste over sportsgrene i DK

Her kan du f.eks. finde links til de enkelte sportsgrenes hjemmesider med oversigt over hvor i landet klubberne er:

Ishockey.dk

og

Bordtennis.dk

Tag at undersøge hvad der findes der hvor du bor. Håber at du finder en spændende vinteraktivitet.

Sportslige hilsner
Michael