en ny ide

brevkassespørgsmål

en ny ide

brevkassespørgsmål af
Anonym

Hej lise jeg har en ny ide til til at lave sine egne og meget mere personlige postkort. man skal bruge: lim ,gavepapir,saks,gocardpostkort,klistermærker og fine perler eller hvad man ellers kan finde af fint. Hvad synes du om ideen? Kh en pige der er aktiv i kunstværkstedet

Svar:

Hej - nu er jeg jo spændt på at se - hvordan dine postkort ser ud .

Jeg synes, det er en rigtig god ide - og der findes jo mange postkort på cafeer, der er gratis.
Det er dejligt, at du kommer med nye gode ideer.

I kunstværkstedet bliver der mulighed for at sende postkort til familie og venner.  Måske må vi få lov til at bruge nogle af dem, du laver ?

Kærlig hilsen lise.