en ny brevkasse

brevkassespørgsmål

en ny brevkasse

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hej, jeg synes at det kunne være mega godt hvis i fik en brevkasse om selvskade, cutting osv. Det tror jeg at mange ville blive glade for - og få gavn af! ... bare et godt råd ;-)

Svar:

Hej Anonym

Mange tak for dine input. Vi vil altid meget gerne have idéer fra unge der bruger Cyberhus.

Når vi ikke har en brevkasse der kun handler om selvskade er det fordi vi mener at selvskade handler mere om hvordan man har det indeni end om det at man skader sig selv. At man skader sig selv for at slippe af med smerten indeni.

Derfor hører spørgsmål om selvskade hjemme i den brevkasse der hedder "Når det gør ondt inderst inde".

Her ligger masser af spørgsmål fra unge som kæmper med selvskade. De har mange forskellige baggrunde og årsager til at de har problemer med selvskade, men de har alle det til fælles at de på en eller anden måde har ondt inderst inde.

Mange hilsner

Niels-Christian