En masse
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej jeg har brug for at skrive min historie så i måske kan læse den. Jeg blev fjernet da jeg var 6 dage gammel, men kom så tilbage igen. Der blev jeg slået med en masse forskellige redskaber og alt muligt af min far. Til sidst blev det for meget for mig og min mor og vi prøvede at flygte på krisecenter det kom vi dog endelig os men da vi kom tilbage igen fik vi flere slag og det forsat. Ikke nok med det var/er min far os alkoholiker og den fik ikke for lidt han drak og slog os hver dag og vi fik ikke noget mad. Min mor gjorde alt for mig og jeg ved ik hvorfor jeg blev fjernet når hun bare gjorde alt. Da jeg så blev 6år og fyldte 7 år måneden efter røg jeg på opholdssted der har jeg så boet i godt og vel 11år. Men som sagt så da jeg flyttede derind var jeg en lille pige på kun 16kg og 7år gammel. Jeg tænker der må da være noget man kan gøre for min far så han kan få noget hjælp men desværre bliver det værre og værre. (dog har jeg ik set ham i 10år men min mor kan godt se ham engang i mellem da de bor i samme by. Nu har min mor en mand som hun er gift med og har det super godt med) jeg kommer tit hjem til dem og jeg ville bare fortælle at et opholdssted kan gøre meget og at de har gjort så meget så hvis jeg ikke havde været der havde det nok set helt anderledes ud. Jeg håber i kunne forstå lidt af alt det her. knus

Svar:
Hej, tak for dit indlæg.
Tak fordi du har overskud og lyst til at dele din historie med os andre. Det er bestemt noget vi kan bruge. Altid spændende at høre om anbragte børns oplevelser med det at have været/være anbragt. Det giver os andre en masse stof til eftertanke, så tusind tak for det.
Det glæder mig, at du tænker at din anbringelse har været god for dig, at du oplever at det har gjort en forskel.
Fantastisk, bliver varm om hjertet når jeg hører det. Det er jo som udganspunkt det, der er meningen med anbringelsen, så dejligt når det lykkedes.
Held og lykke i livet fremover, kærlige knus Maia