En bule/knude på min kønsbehåring

brevkassespørgsmål

En bule/knude på min kønsbehåring

brevkassespørgsmål af
Oskar
14 år
Oprettet 4 år 2 måneder siden

Jeg har fået en bule der Hvor dine kønshårs gruer. Den startede som en meget lille en, men er nu blevet meget stor. Den er øm og den genere mig meget. Er meget i tvivl om hvad det er, og om jeg skal gå til lægen med det.

Svar:

Hej med dig

Det du beskriver der, kunne godt lyde til at være betændelse i et indgroet hår, men det er umuligt for mig at sige med sikkerhed. Derfor synes jeg klart at du skal kontakte din læge og få ham/hende til at se på det. Det er i hvert fald ikke meningen at der skal være store og ømme buler i det område.

Jeg håber du vil kontakte lægen så snart som muligt, så du kan få den rette behandling.

Venlige hilsner,

Signe