Ekstrem Kønsbehåring

brevkassespørgsmål

Ekstrem Kønsbehåring

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 4 år 8 måneder siden

Hej cyberhus

jeg har virkelig meget kønsbehåring, så Meget at jeg er begyndt at få hår på min penis, det irritere mig virkelig meget. Er eet normalt at have sp meget kønsbehåring?

Svar:

Hej anonyme

Når kroppen begynder at komme i puberteten, sker der store forandringer i den. Hos drenge starter det typisk i 13-17-årsalderen. Under puberteten vokser testiklerne og penis, og stemmen kommer i overgang og bliver dybere. Man kan også opleve store humørsvingninger. Derudover får man mere hår på kroppen, hår under armene og hår omkring kønsorganet. Det er alt sammen helt normalt. Men det kan virke voldsomt, når kroppen forandrer sig så meget under puberteten. Det er en hel normal udvikling. Så du behøver ikke bekymre dig.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

Venlig hilsen

Lucia

Luchias billede
Lucia fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål