efterskole med billeder osv..
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej.. jeg er en pige der er meget glad for at tage billeder og designe tøj.. min drøm ar at blive noget inde for det så som journalist-fotograf eller designer i andre lande! :D men hvor ligger der en efterskole med de talenter i nær århus? s:

Svar:
Hej med dig..
I den her brevkasse handler det om hvor du kan få hjælp i Århus, hvis tingene er lidt svære derhjemme og du har brug for en anden voksen til at hjælpe.
Derfor er jeg gået ind og besvaret dit spørgsmål. Jeg hedder Erroll og er koordinator i Cyberhus..:)
Det er et rigtig godt spørgsmål du stiller og det lyder super spændende alt det her med billeder og designe tøj. På de fleste efterskoler er der kreative fag og der er mulighed for at lave både billeder og design.
Jeg har fundet en enkelt som lyder som noget du kan bruge. Den hedder Klank efterskole og ligger ved Galten lige uden for Århus. En anden ide jeg synes du skal prøve er at få fat i din lærer og snakke med ham/hende om dine tanker om fremtiden.
På alle skoler er der nemlig en voksen som ved en masse om efterskoler og sådan nogle ting og det kunne være en god ide at snakke med den person på din skole.
Alt muligt held og lykke med det..
Venlig hilsen
Erroll - Koordinator i Cyberhus