Dreng 15 år.

brevkassespørgsmål

Dreng 15 år.

brevkassespørgsmål af
Carl
15 år
Oprettet 3 år 1 måned siden

Hej Brevkasse, jeg er en dreng på 15, og øm jeg har et "lille problem/dilemma. Jeg har en rimelig stor pik på 18 cm, og det er jeg helt tilfreds med, men den er skæv. Og fordi at den er rimelig stor virker bøjning meget større, og det gør mig lidt nærvøs, fordi jeg Google det om hvad man kunne gøre for at få en lige pik, og der stod en masse om operationer til mange tusind. Og jeg vil bare vide om det er nået man kan få støtte til eller om den selv vil rette sig ud med tiden. Så det er endenlig mit spørgsmål :)

Hilsen dreng 15 år.

Svar:

Hej Carl

Jeg kan godt forstå du bliver nervøs, men jeg er slet ikke sikker på at du behøver være så bekymret.

Først og fremmest er det helt almindeligt at have en pik der bøjer. Det har ca. halvdelen af alle drenge og mænd. En mindre bøjning har ingen betydning overhovedet, for om man kan have et almindeligt sexliv. Så medmindre din pik bøjer så voldsomt, at du har svært ved at få rejsning, eller at du ikke kan have sex uden at have smerter, så er der ingen grund til at der skal gøres noget.

Hvis du faktisk har en meget voldsom krumning, som betyder at du ikke kan have sex, eller få rejsning, så kan du blive behandlet, uden betaling.

Hvis behandling er kosmetisk, skal du selv betale fuld pris. Kosmetisk vil sige at der ikke er nogen sundhedsmæssig grund til at behandle, men at det udelukkende handler om at du ønsker et andet udseende.

Hvis du kan få rejsning og onanere uden problemer, så er alt som det skal være. Du har en pik der bøjer, ligesom halvdelen af verdens mænd og drenge.

Hvis det gør ondt, når du får rejsning, onanerer, eller har sex, så er det med at ringe til lægen og få det undersøgt.

Mange hilsner Karsten

Karstens billede
Karsten fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål