Dragemanden
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej Sanni
Jeg har lige læst den her bog der hedder dragemanden. Den var rimelig
uhyggelig og jeg læste den mest inden jeg skulle i seng og det var
måske også lidt dumt :) Men kan du sige en god ide til hvordan man
ikke bliver bange for at læse sådan nogle bøger, fordi jeg kan nemlig
godt li og læse sådan nogle bøger når jeg skal sove
Hej hej

Svar:
Hej
Det er et godt spørgsmål, du stiller. Du bliver bange for at læse sådan nogle bøger, fordi du danner dig nogle billeder i hovedet. For at du bliver knapt så bange, er det en god idé at snakke med din mor og far, om hvad du har læst inden du skal sove. Jeg tror det vil hjælpe at få sat ord på de billeder, du har i hovedet.
Jeg håber, at det hjælper dig, for det er ærgerligt at gå glip en god bog :)
Læseglad Hilsen fra Sannie – Biblioteksvejleder Cyberhus