Dip dye

brevkassespørgsmål

Dip dye

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Jeg synes det var den rigtige brevkasse at sætte det her spørgsmål ind, da det er noget jeg laver i min fritid :D Hvor lang tid holder dip-dye i ens hår?? skader det ens hår?? Mine forældre vil ikke have jeg får det men gør det aligevel hvis det går u efter 1-2 vask, & ikke skader

Svar:

Hej med dig

Det er fint du prøver den her brevkasse, men det hører mere hjemme i "Klar, parat, teenageliv"og jeg tror også du får et bedre svar der.. Men desværre er der ferielukket nu, så jeg må bede dig om at stille dit spørgsmål igen der, når den åbner igen d. 2 januar.

Du kunne evt. prøve teenage debatten og se om der er nogle andre unge der kender noget til det.

..og god Jul her fra :)

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus