dilleren skrumper!!
brevkassespørgsmål af
ýourmanklaus123
16 år
hej min penis var 13 cm engang (og ja jeg målte den) men nu er den kun ca. 7cm og er lidt rynket, er det normalt eller!?!? btw er 16 år. Jeg plejede og have sex 1-2 gange om ugen med min dejlige pige. men nu er vores sexliv på spil. Skal jeg se en doktor eller????? '

Svar:
Hey Yourmanklaus123
Jeg kan godt forstå du er blevet lidt nervøs for, at din diller er begyndt at skrumpe.
Du skriver ikke, om det er når din diller er slap eller stiv, at du har målt den? Hvis du har målt den, når den er slap, er  der overhovedet ikke noget mærkeligt i, at den har forskellig længde. Der kan være mange forskellige årsager til at den skrumper. Hvis du fryser, krymper den. Hvis du dyrker motion, kan den også krympe, og sådan kan der være mange forskellige årsager. Det er helt normalt.
Hvis du har målt den, når den er stiv, handler det nok nærmere om, om den var helt stiv. Nogle gange kan dilleren godt være stiv, uden at være sådan RIGTIG stiv og hård. Og så vil den heller ikke være så lang som normalt.
Jeg tænker ikke at det er noget farligt, og jeg er ret sikker på at din diller igen vil måle 13,5 cm, ligesom tidligere. Hvis det fortsætter nogle uger, og du bliver ved med at være nervøs for hvad det er, synes jeg du skal kigge forbi din læge, og få det tjekket.
Gode hilsner
Lasse