Det overskrider alle grænser det her 😅
brevkassespørgsmål af
Jessica
25 år
Kære den som ender med at læse det her, jeg er en 25 årig kvinde som i mine tidligere teenageår fandt rigtig meget hjælp herinde hos cyberhus, en tanke som jeg efter længe overvejelser simpelthen valgte at forsøge at spørge jer til råds igen. Mange tak på forhånd. 😊
Jeg har denne kæreste på 22 år som jeg fandt sammen med for knapt 1 år siden, vi startede vores bekendtskab ud med at være sammen i en måned cirka, ikke officielt kærester men vi var drevet af hinanden alligevel, vi klingede super godt. Og jeg blev ærligt ret hurtigt forelsket, han fortæller mig at han har en søn fra et tidligere forhold men at jeg roligt kan stole på at de er forbi og at han ikke længere har de følelser for moren. Men som sagt tidligere, der gik en måned med sommerfugle i maven og glæde...han stoppede det vi havde, blokerede mig fra alle chat og besked enheder, jeg var oprigtig knust. Jeg fik af vide at han sås med sin eks igen, hvilket jeg simpelthen ikke kunne forstå! Men jeg nægtede at give slip, for jeg vidste det vi havde var ægte, så jeg valgte at give ham plads, der går så 3 måneder uden nogen form for kontakt og pludselig står han ved min dør, han fortæller mig at han havde indset at det var mig han ville være sammen med, at den eneste grund til at han sås med sin eks var fordi at hun troede ham med drengen, at han ikke måtte se ham. 🙄
Problemet ligger så her, vi valgte at prøve igen hvilket jeg har været ufattelig glad for, vi har nu været sammen 10 måneder og jeg er mildest sagt den heldigste pige i verden. Men når vi kommer til sex. (Han kan ikke komme) jeg kan slet ikke få ham til at komme ved blowjob eller noget andet, han virker som om at han virkelig skal anstrenge sig for det under samleje. Han begynder også at ville ha sex mindre og mindre. Og jeg ved ikke hvad jeg kan gøre for at han får lyst til mig 😥
Jeg ved at han selv kæmper, for han har ikke set sin søn i snart 6 måneder fordi han valgte mig, hans far døde knapt 2 måneder efter vi lærte hinanden og kende og så er han jo kun et menneske. Men kan det ha noget med det af gøre? Kan hans eks? Eller er jeg bare naiv 🤔

Svar:
Hej Jessica
Det er dejligt at vide, at vi tidligere har kunnet hjælpe dig. Denne gang kan vi desværre ikke tilbyde et svar, da du falder udenfor vores målgruppe som er unge mellem 9-23 år. Vi modtager mange spørgsmål, og for at kunne svare på alle dem, der kommer fra unge indenfor vores målgruppe, er vi nødsaget til at afvise spørgsmål fra voksne udenfor vores målgruppe.
Måske kunne det give mening at kigge forbi UngOnline, hvor man kan være op til 30 år.
Mange hilsner
Cyberhus-Teamet