det er altså ik sødt
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
det er altså ik særlig sødt bare at logge af chatten uden at sige farvel eller noget som helst!! endelig kom man til at tale med en kvinde og så logger hun bare af uden og sig farvel selvom man har skrevet noget til hende. det har taget mig over en månede overhovedet at komme til at tale med en kvinde det er jo krop umuligt hos jer!

Svar:
Hej pige 17
Jeg kan godt forstå du ikke synes det er særligt sødt bare at blive logget af uden at få et farvel.
Der sker desværre ind imellem tekniske problemer der gør at vores netværk ved en fejl lukker alle samtaler. Det er heldigvis rigtig sjældent, men det kan ske. Selvom du bliver logget af ved en teknisk fejl, vil der højest sansynligt stå at "rådgiveren har logget dig af" på din skærm. Men der er altså blot tale om en teknisk fejl.
Jeg er sikker på at det er det du har oplevet, for vores rådgivere vil altid spørge om du stadig er i chatten, hvis de under en samtale ikke hører fra dig et stykke tid. De vil også altid oplyse dig om at det er blevet lukketid og at de bliver nødt til at lukke chatten inden de logger af kl. 19.00.
Jeg håber du vil prøve igen.
DeBedsteHilsner
Niels-Christian